ZAČALI JSME LÉZT...

28.07.2016

Vyrazil jsem za starkým kámošom, se kterým jsem svého času pracoval jako tatranský nosič. Je to takový ten pohádkový týpek, co se dvakrát nevidí, žije si jen tak v tee pee, tolerován a uznáván okolní lesní správou a civilizací. Jako mlaďas jsem trochu lezl a tak nás napadlo, že si půjdeme zalézt na místní skalky. Zjistil jsem, že jsem naprosto mimo. Tlustej, slabej a nemotornej. 

Tak jsem na to vlítl. Ve velkém stylu.

V dolině to začalo..

Cíl 1. - shodit 3O kg. 

Po půlroční editaci tohoto článku (duben 2017), je 22 kg dole.

Trénink je můj věrný přítel, a rád bych založil blog, kde mohu popsat detaily. Pro větší efektivitu jsem též nastudoval nezbytnou biochemii ve sportu. Též bych mohl publikovat v blogu svoje osobní realizace.

Vše šlape jak má a mám radost, že po dvou a půl měsících tréninku lezení (říjen 2016) jsem schopen RP přelezů vytrvalostních 7 až 7+. Je velmi důležité chtít, žít lezením, čumět na youtube, být cílevědomý a nenechat nic jen tak. Pokud příjde i malá stagnace, nevypínat a začít hledat možnosti dalšího posunu - rozšíření svého vědomí, poznání. Sport je kombinací dřiny, mentality, informovanosti i chemie. Sportovec se musí zajímat o oblast správného jezení. Není tuk jako tuk, není cukr jako cukr a též v bílkovinách si musí každý najít to své. Každý trávíme, lépe nebo hůře, různé druhy bílkovin a dnešní svět hydrolyzátů vše posuvá úplně jinam, než nám bylo obecně známo. Proto jsou na místě i doplňky stravy. Sportovec musí kvalitně a rychle regenerovat. K tělu je potřeba přistupovat jako k naprosto vymakanému stroji, přesahující sice naše poznání o jeho fungování, proto je na místě pokora.

Pokud ovšem chceme progres - brány se otevřou.

Cíl 2. - přelézt 10 UIAA / Fr. 8b

A to bude teprve kotel. 

I tzv. "osmička" (7a Fr.) je už celkem nátěr, na kterou se musí už něco natrénovat a nezranit se.

Cíl, vděčnost a 100% úsilí..

K vizuálnímu členění textu slouží obrázkové sekce

Kromě nadpisů vám s členěním textu na správných místech pomohou i obrázkové sekce. Jednotlivé odstavce vašeho článku oddělte obrázky, které vhodně doplní obsah.

Pokud uvádíte důležitá slova či myšlenky, použijte pro zvýraznění textu citaci.

Vitae dicta sunt explicabo nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit sed quia consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt neque porro quisquam est.

© 2016 Worlds Collide. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky